Twitter pro firmy a firemní komunikaci

AComputer

Komunikovat ve 140 znacích je umění, jehož zvládnutí vám může přinést nové formy komunikace a marketingu nikoliv na masy, ale na dobře uchopitelnou cílovou skupinu. Twitter může být dobrý pomocník, ale je nutné vědět, jak ho zvládnout a využít.

Více informací

3 000 Kč s DPH


3 000 Kč bez DPH

Co se na školení naučíte

  • Komunikovat jasně, stručně až telegraficky ve 140 znacích.
  • Vytvořit nový firemní komunikační kanál na sociální sítí Twitter.
  • Efektivně využít dostupné způsoby správy účtu na Twitteru .
  • Využít Twitter pro netradiční formy komunikace.
  • Začlenit Twitter do marketingového i komunikačního mixu vaší firmy.
  • Využít Twitter jako zdroj informací pro rozhodování.

Podrobná osnova školení

  • Twitter, svět, ČR, čísla, kde si stojí, žebříčky.
  • Základní principy Twitteru (vznikl z SMS a na tom to stojí a padá).
  • Možnosti firemního  i osobního účtu na Twitteru.
  • Komunikace prostřednictvím Twitteru, praxe i teorie.
  • Podstatné a vhodné pomůcky pro využívání Twitteru.
  • Pravidla užívání, konflikty, krizová komunikace, bezpečnost účtu.
  • Co dělat a co nedělat na Twitteru.
  • Jakou cílovou skupinu můžete nejvíce na Twitteru očekávat.
  • Jak využít všech možností Twitteru pro oboustrannou komunikaci , konverzaci.
  • Co všechno je možné (a nutné) nastavit u účtu na Twitteru.
  • Jak se píší příspěvky, pracuje s odpověďmi, seznamy (lists), přímými zprávami.
  • Propojení Twitteru a firemního webu, facebooku a dalších aktivit.
  • Twitter opačně - využití jako zdroje informací pro firmy.
  • Jak spravovat více účtů na Twitteru.
  • Jak vypadaní dobré i špatné příklady firemních účtů a komunikace na Twitteru
  • Prostor pro praktické dotazy.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingová, tisková, komunikační i obchodní oddělení.

Marketingové a komunikační dovednosti a zkušenosti, schopnost používat počítač a Internet, bez zvláštních technických znalostí (založení vlastního osobního účtu na Twitteru a jeho několikatýdenní používání není pro absolvování kurzu podmínkou, ale může být velkou výhodou).

RECENZE

Školení Twitter pro firmy je určitě užitečné pro firmy, které přemýšlejí, že začnou s Twitterem a moc o něm neví. Jelikož v Čechách není tato sociální síť tak častá, myslím, že školení pana Dočekala dává jednoduchý a názorný přehled, jak tuto síť používat a co s ní vlastně dělat.

Školení mi určitě hodně pomohlo a doplnilo potřebné nedostatky. Doporučuji jej i lidem, kteří touží po všeobecném rozhledu ve světe sociálních sítí, jelikož školení obsahuje také různé srovnávací statistiky.