Analýza optimalizace pro zbožové vyhledávače

AComputer

1 000 Kč s DPH


1 000 Kč bez DPH

Využijte naplno velký prodejní potenciál vyhledávačů zboží a nepřenechávejte zákazníky zbytečně své konkurenci. Poradíme vám, jak na to.

    Přivedeme vám návštěvníky rozhodnuté k nákupu.
    Pomůžeme vám nalézt nové prodejní kanály.

Co je optimalizace pro zbožové vyhledávače

Vyhledávače zboží jsou webové stránky porovnávající ceny produktů v internetových obchodech a kvalitu služeb obchodů. Jsou prodejním kanálem, který může v mnoha případech tvořit majoritní podíl všech prodejů internetového obchodu. Mezi přední české vyhledávače zboží patří například Zboží.cz nebo Heuréka.cz.

Mnoho e-shopů nevyužívá tyto nástroje prodeje efektivně. Pouhá registrace e-shopu a přidání XML feedu zboží nestačí. Je to pouze první nezbytný krok. Nenechávejte zbytečně zákazníky horší konkurenci – využívejte vyhledávače zboží naplno a získejte pro sebe velký potenciál, který nabízejí.
V čem vám analýza zbožových vyhledávačů pomůže

Prostřednictvím zbožových vyhledávačů získáte návštěvníky, u kterých je velká pravděpodobnost konverze. Uživatelé, kteří k vám jejich prostřednictvím, přijdou jsou již zpravidla rozhodnuti, že nakoupí, pouze si vybírají, kde. V rámci optimalizace nalezneme nedostatky vašeho webu z hlediska optimalizace pro zbožové vyhledávače, poradíme vám, jak je napravit, a ukážeme vám prostor pro další využití zbožových vyhledávačů.
Co je obsahem analýzy zbožových vyhledávačů

Analýza v sobě shrnuje chyby, které komplikují využití zbožových vyhledávačů na cestě k dosažení vašich obchodních cílů. Může se jednat jak o technické chyby týkající se XML feedů, které mohou komplikovat načítání vašich produktů, tak i o chybějící parametry, kvůli kterým může být vaše zboží ve srovnávání znevýhodněno. Odhalíme i špatné nastavení feedu a dáme vám doporučení, jak veškeré nedostatky odstranit. Zároveň vám pomůžeme nalézt další možnosti, jak vám mohou zbožové vyhledávače pomoci.

Analýzu zbožových vyhledávačů dostanete v podobě dokumentu .pdf.