Eshop
  • Tvorba Eshopu

    Nechte si vytvořit eshop u profíků a prodávejte víc zboží s nižšími náklady. Váš eShop vyrobený na míru Vašim požadavkům Vám zajistí mnoho spokojených zákazníků.

  • Pronájem eshopu

    Pronájem e-shopu je v dnešní době stále oblíbenější řešení. Proč ale zvolit pronájem e-shopu od Nás? Nabízíme efektivní způsob správy internetového obchodu. Nemusíte platit obrovské částky za tvorbu obchodu na míru, získáte jednoduchý a použitelný systém, díky kterému budete moci svůj obchod jednoduše spravovat a váš e-shop může běžet během několika desítek minut. Systém pronájmu internetového obchodu My jdeme s dobou. Přinášíme první pronajaté responzivní řešení. Tedy váš pronajatý e-shop se bude při zobrazení na mobilním zařízení přizpůsobovat rozměrům jeho displeje. I tím se stávají naše internetové obchody  špičkou mezi pronájmy.

    Kromě toho, že Vám pronajmeme výkonný nástroj pro správu eshopu, pomůžeme vám i s jeho propagací. Jsme špičkovými odborníky na SEO, PPC, i e-mailový marketing. S námi eshop nepohřbíte! 

  • Vzorové eshopy

    Námi vyrobené plně funkční vzorové eshopy připravené k okamžitému použití. Po dodání podkladů je eshop připraven do 24 hodin.

  • Eshop s dodavatelem

    Rychlé a plně automatické dropshipping e-shopy. Plně automatický provoz s napojením na dodavatele.

  • Grafické návrhy

    Grafický návrh - vytvoříme grafický návrh vašeho eshopu. Bude vytvořený na základě Vašich představ a požadavků s cíleme vytvořit graficky přitažlivý eshop.
  • Šablony na eshop

  • Služby

  • Srovnávací servery

    E-shop nezapojený do porovnávačů zboží jako by neexistoval. Provažte svůj byznys s nejlepšími českými porovnávači a dejte o sobě vědět. Propojení s porovnávači zboží Pomocí XML feedů (souborů) se můžete propojit na mnoho českých porovnávačů zboží. XML feed je jednoduchý datový formát, jehož prostřednictvím přenášíte data z vašeho e-shopu. Propagace ve zbožových porovnávačích je pro mnoho e-shopů hlavním zdrojem prodejů, o to větší konkurence zde je a proto se této propagaci musíme věnovat s větším důrazem na vyhodnocení přínosů vůči nákladům. Pomůžeme se strategií ve zbožových porovnávačích, dodáme technické řešení a pravidelně vyhodnotíme výsledky.